Salam,
Hee. Lame tak update kan. N bile tgk title post kali ni mesti dh dpt agak result darah aritu kan.

Alhamdulillah, blood test pada hari 11dp5dt dpt bacaan 261!! Masa dpt sms dr doktor cantek tu, aku baru pas solat zohor. Meremang bulu roma, rase berdebar..sume rase ade. N aku terus wat sujud syukur. Mase tu encek somi kt bilik bawah, aku forwardkan aje sms doktor cantik ke dia.

Lepas amik darah, tetibe rase berdebar. Tak sanggup rase nk tunggu result dia. Asik berdebar je. Mase dh smpai umah, aku baring2 lam bilik. Kot2 dpt result awal kan, dh ready tuk nangis atas katil. Owh mase tu famili aku dtg sini dr kb. Tu wat aku rase segan nk dok bwh. So aku lepak2 lam bilik. Sampaila dh masuk zohor. Nak tau betapa berdebarnye aku time tu, sampai aku kene solat zohor 2 kali. Huuhuu

Elok pas solat dpt sms doktor cantek. Aku bersyukur sgt!! Berkat doa sume orang.

N hari rabu ritu, 14hb aku jumpe doktor cantek. Memula doktor cantek wat tvs, tapi xnampak pape lg. Masih awal kot. Pastu doktor kirekan due date aku, 40 weeks insyaAllah 19 july 2013. Tapi baby dh matang pd 5 july 2013. Huuu, doktor tanye sume sejarah operation aku. Katenye untuk bajet2 aku bleh deliver normal ke kene c-sect.

Huu, rase mcm xpercaye je dah ade benih yg menempel lam rahim aku ni. Pape pon, masih sgt awal lg skang ni. Mcm2 boleh jadi. N aku xgtau kengkawan lg psl ni. Nk tunggu at least bile dh nmpk heartbeat baby.

Ari rabu tu jugak doktor cantek suh aku wat bhcg test lg skali. Kali ni bacaan naik jd 1431.6.  Mcm yg doktor predict. Alhamdulillah!! Pastu aku kene dtg lg jumpe doktor cantik lam ujung bulan ni. N ubat utrogestan dgn progynova kene sambung lg. Utrogestan tu yg plg penting kate doktor cantek.

Huu, kwn2 doakan kite yek. Selagi tak lepas dr first trimester ni mmg kene berjaga2 sgt.

