Tags

, , ,

Assalamualaikum,

dah nak pose dah kan..insyaAllah hari sabtu ni kite berpuase..heee..tak sabar nak masuk bulan ramadhan..suasana bulan pose tu lain dengan bulan lain kan..

Hmm, korang pernah minum Cappuccino yang dibeli kat 7E? sedap woo..

mula terjebak suke kat air capp (name manje..muahaha) ni, sejak encek somi tukar keje kat tempat lain. Pas hantar encek somi kat stesen tren, on the way nak pergi tempat keje, menyinggah dulu kat stesen minyak Shell, dekat dengan restoran Kunang2 tu..kat Shell tu ade 7E. nyinggah cari makanan sebab dah agak jalan nak pegi keje pagi2 ni jem..maunye perut dah kriuk2. so, bek aku gi beli bekal dulu kan. ingat nak beli nescafe tin aje. dah masuk lam tu, ternampak mesin cappuccino. wah, ini sudah menarik! ade caramel cappuccino, original cappuccino, dengan hot chocolate. ade jugak la air2 lain, jus twister ngn mesin Slurpee 7E yang femes tuh. aku paling suke caramel cappuccino tu..sedap like heaven..hoh, pepatah suke hati aku je kan.

pastu kat situ ade jugak pastry2 yang menarik. ade jugak mihun goreng ade sekeping nipis telur dadar, ngn potongan sosej (sebatang sosej dibelah 4, tapi lam bekas tu ade 2 ketul je) ngan sedikit sambal. aku ni jenis yang suke sambal banyak..tapi mihun tu sedap jugakla dengan tekak aku ni.

yes im HOT!

Ni le rupe air yang aku dah jatuh chenta tu..ni cup kecik, ade cup besar, 12 oz.

cup kecik rm2.20, yang besar rm2.90. Tak tau la kalu kat 7E lain ade jugak air sama mcm ni. Kat area umah ade jugak 7E, tapi malas nak nyinggah sebab 7E situ kecik aje..kot2 takde.

Tapi kan, dah sebulan lebih rasenye supplier tak anta barang2 tuk cappuccino ni. asal pegi je, takde..asal pegi je takde..aku siap dengan ramah tamahnye tanye kat akak cashier tu bile nak restock air tu..rupenye ramai jugak peminat air tu..ramaila yg kuciwa nih..aih,lame dah tak minum caramel cappuccino ni..huhuhu..arap2 pas pose ni dah ade balik la stok air sedap ni..